Site dedicat tuturor iubitorilor de poezie!

Comments on: "Poeta si cantautoarea Georgeta Stanciulescu in ultimul sau spectacol din data de 24.09.2011, interpretand piesa Goodbye, al carui text ii apartine." (22)

  1. Av. Ionescu Viorel said:

    Acum este momentul sa iesim in strada cu totii. Eu sunt iesit de ieri impreuna cu un grup de 45 persoane si sustinem cauza noastra de pe site. Georgeta tu ai facut tot ce ai putut, nu trebuie sa te simti nicicum, nu poti face nimic acum decat sa stai acolo unde esti si sa ne lasi pe noi sa te sustinem. Basescu va cadea. Eu sustin cauza si in instante. Te imbratisez si stai linistita, vom invinge intr-o zi. Av. Viorel Ionescu

  2. Và multumesc din inimà tuturor. E adevàrat cà mà simt precum o leoaicà in cuscà, dar n-am ce face de data asta mai mult. TVR Intrenational m-a scos din sàrite total. E un post de Televiziune fàrà nicio valoare. I-as concedia pe toti dacà as putea… Apropo, sà le inchidà lor postul procurorii si judecàtorii dacà vor, si nu nouà. Isi bat joc de noi, cei plecati afarà din tarà. Nu pot sti de la ei nimic, ne dau programe pentru adormit copii de 2 ani, dar si copii ar plange, cà nu le-ar plàcea nici lor. Và sàrut si và sustin moral. Poate intr-o zi ne vom intalni, si ne vom imbràtisa….Và iubesc ff mult Am postat si pe facebook fotografii, materiale din cele expuse pe site. Vizitati-le si acolo cand va fi posibil.

    • Dragii mei, clarvàzàtorul nostru cel nemaipomenit, Iordan Costel, m-a informat cà oamenii nostri, cei ce ne iubesc si sustin cauza expusà pe site, sunt pe stràzi si protesteazà. Numàrul total al persoanelor ce protestau in urmà cu o orà in toatà tara e 680 (sase sute opt zeci). Mi s-a spus cà in viitoarele ore vor mai veni si altii ca sà sustinà aceeasi cauzà, musamalizarea crimei chiar de càtre autoritàtile care au fost complice la crimà prin sustinerea criminalilor, si persecutarea familiei decedatului meu tatà. Cea mai afectatà am fost eu, care m-am luptat cu nemernicii atatia ani la rand. NICIODATA NU MI-A DISPARUT DIN SUFLET SPERANTA CA VA VENI SI ZIUA CEA MARE A DREPTATII. MEREU AM CREZUT IN EA, SI IATA CA A VENIT. Dumnezeu v-a scos in calea mea pe voi toti, vàzand pasiunea mea pentru adevàr, si iubirea imensà pentru pàrintele care mi-a dat viatà, si mi-a indrumat pasii mereu.

  3. Anton Cornel said:

    Mai, nene Georgescu, nu stiu ce carte scoti dumneata din moment ce ai probleme cu alfabetul limbii romane!! Prof. de lb. romana si fan infocat al Georgetei, Anton Cornel.

    • Dragii mei, dl Georgescu Jorj Ioan mi-a cerut prietenie pe facebook si am acceptat. Inainte de a-mi cere prietenie, pe pagina cuiva a existat un schimb de replici referitor la situatia din Romania. Fiecare avea o altà pàrere ceea ce nu e ràu, insà dlui insultase o doamnà, eu intervenind pe aceeasi paginà si pentru a-l ruga sà cearà scuze doamnei respective. Pe dl Georgescu l-a deranjat faptul cà am preluat expunand pe pagina mea de facebook douà fotografii ale dlui presedinte Bàsescu: cea a domniei sale, si alàturi pe cea a lui Hitler. Am comentat dupà convingerea mea si am publicat. Dlui s-a enervat vàzand pozele respective si comentariul meu. Dl Jorj si cu mine am avut un schimb de replici neplàcute. In urma acestor replici, dlui „m-a aruncat in troaca porcilor”, scriindu-mi cà voi fi mancatà de acestia, si alte insulte la adresa mea, cuvinte neadecvate. L-am invitat pe site sà studieze cazul -crima, si apoi sà comenteze. Deci a venit cu un email ca sà comenteze cazul- crima tatei, urmatà de musamalizare. Acesta este mesajul dlui pe care a inteles sà il lase pe post, si atata a fot in stare sà comenteze. Deci nu a comentat nimic, dar a venit cu gandul sà facà publicitate viitoarei sale càrti. Sà ii uràm mult succes, cà asa e civilizat, nu?

  4. Panzaru Cornel said:

    Domnule, cand in tara este revolutie, dumneata ai tupeu sa mai apari si sa spui ca te deranjeaza poza respectiva? Rusine sa-ti fie pt modul in care te-ai comportat cu doamna Georgeta, care este o adevarata poeta, si nu ca dumneata. Cine te crezi?? Halal carte o fi aia, scoasa de dumneata. Vai de cultura noastra!! Panzaru Cornel, prof. de lb romana. Ofer si meditatii, domnule, iti fac o reducere, poate inveti sa scrii!

  5. Mocan Petre said:

    Vai de mine!! Pai dumneata esti analfabet, domnule! Cum sa scoti o carte pe piata??? Nu vezi ca nu ai fost in stare sa lasi un mesaj pe postul nostru? Apropo, stii unde ai intrat?? Aici e SITE-UL POPORULUI, in frunte CEA MAI IUBITA POETA IN VIATA, POETA POPORULUI, iar dumneata ti-ai permis sa o insulti. Rusine sa-ti fie!! Asteptam cu totii sa-ti ceri scuze in fata doamnei, AICI, PE POST. Avocatul site-ului, Mocan Petre.

  6. Onescu Constantin said:

    Georgesculee, sau cum dracu te-o chema, iesi ma afara ca ne superi! Dupa ce ca esti analfabet, mai esti si beat si needucat. N-ai minim de bun simt in fata unei femei, ca sa nu mai zic de faptul ca insultand-o pe POETA NOASTRA, iti pui mii de fani in cap si nu cred ca-ti convine!! Daca nu-ti ceri scuze imediat, aici, o sa-ti para rau. O sa am eu grija sa se “vanda bine” cartea ta. Onescu Cosntantin, un fan infocat al poetei, care protesteaza in strada impotriva justitiei, si a lui Basescu.

  7. Dr. Drecin Marin said:

    Ne mai mirăm de ce librăriile sunt pline de cărţi fără nicio valoare. Eu am avut neplăcerea să intru într-o librărie şi să nu găsesc o carte bună. Cu astfel de scriitori la ce să ne mai aşteptăm? Cereţi scuze în faţa doamnei, altfel ar fi bine să te ascunzi bine de tot şi să nu îndrăzneşti să scoţi ceva pe piaţă, că vei avea surprize!! Chirurg, Drecin Marin.

  8. Ifrim Catalin said:

    Bai, nene, lasa-ne dracu in pace cu prostia ta. Sa-l ia dracu pe Base, si pe tine daca tot tii cu el. Vino repede cu scuzele, ca altfel o sa-ti fac antireclama gratis. M-am uitat la tine pe facebook, cred ca stai beat nonstop. Draga noastra Georgeta, asa cum a zis si Flory, nu te impiedici de astfel de gunoaie. Dupa ce-si ia suturi in fund sa-i scoti mesajul de pe post. Suntem in strada zilnic, sustinem cauza si protestam impotriva justitiei si impotriva DICTATORULUI. Te iubim, poeta sufletelor noastre. Un mare fan.

  9. Av Marian Ionescu said:

    Esti un dezastru al societatii. Nu cred ca esti scriitor pt nimic in lume. Am citit pe facebook ceea ce ai scris tu si nu am priceput nimic. Ar fi frumos din partea ta sa-ti ceri scuze. Av. Marian Ionescu.

  10. Nichita Ana said:

    Este fff grav daca un scriitor inseamna ceea ce sunteti dvs, dle Georgescu. Aveti multe lipsuri in materie de educatie. Ati face bine sa nu scoateti nicio carte pe piata. Si nu-l mai aparati atat pe Basescu, care e un nemernic, un dictator ce va cadea f curand. Cereti scuze dragei noastre poete!! Nichita Ana, prof. limba romana.

  11. Maria Moinescu said:

    Felicitari, dragele mele, este superrrb site-ul acum, chiar ma gandeam la o schimbare. Va imbratisez cu toata dragostea, Maria.

  12. Sanda Paun said:

    La 3 ani de la infiintarea site-ului poporului, va urez multi ani, pt voi doua si pt toti aceia care sunt prezenti aici. Sa ramanem pe pozitii, nu se stie unde vom ajunge, dar ceva bun va fi pana la urma! Te pup Georgeta!

    • O, mulţumim frumos, draga noastră Sanda! Aşa este, am împlinit trei anişori de la deschiderea Site, pe 02.Aprilie 2014. Cine credea că se va ajunge aici? Desigur că se va ajunge la ceva bun până la urmă, şi am convingerea că toate sunt bine rânduite. Important e să sperăm mereu cu tărie, fiind convinşi că pentru idealurile noastre trebuie să luptăm neîncetat. Mulţumesc fierbinte cu această ocazie, tuturor celor care ne-au fost mereu alături în tot ceea ce s-a realizat aici. Vă iubim!

  13. Av. Ionescu Marian said:

    Superb mesajul postat pe antet! La multi ani, sa aveti un 2016 cu noroc si bucurii!!! Va imbratisam cu drag, Ionescu Marian.

    • Multumim si noi dle av. Ionescu Marian, pentru primul mesaj primit pe Site pe anul acesta, 2016! Va uram si noi un an plin cu realizari si sanatate, si sa fiti in armonie in tot ceea ce faceti! Din toata inima dorim ca anul acesta sa va aduca tuturor sustinatorilor acestui Site tot ceea ce nu v-a putut aduce anul trecut, si sa avem mereu speranta ca binele va invinge raul. Sa fiti binecuvantati, ca suflete bune ati demonstrat ca aveti din plin! Sunt f bine dispusa, si de ce n-as fi! Toate imi merg ca pe roate. Tare m-am bucurat sa vad ca nu sunt singura, si ca suntem aici o mare familie de ani buni. La multi ani cu fericire!

      • Dragii nostri, inginera site a observat ca in luna februarie 2016, in spatele site apar vizitatori din urmatoarele tari:
        România, Rusia, Republica Moldova, Uniunea Europeană, (asa apare scris) Ungaria, Austria, Italia, Franţa, Germania, Spania, Belgia, Danemarca, Regatul Unit, America, Malta, Turcia, Emiratele Arabe Unite, Indonezia. Deci site-ul nostru e urmarit din cele mai diverse tàri de pe mapamond, ceea ce ne bucura nespus de mult. Cine stie, poate s-or bucura si altii care stau cu ochi rai pe noi, nu-i asa? In rest, toate bune si frumoase, ca tare bine ne mai merge…

  14. Av. Ionescu Marian said:

    Vă îmbrățișez cu puterea stelei ce a-nceput să strălucească în inimile noastre! Craciun fericit tuturor! Ne e dor de dvs pe aici.

  15. Maria Moinescu said:

    Sarbatorile de iarna sa va aduca bucuria Crăciunului prin speranţă, spiritul Craciunului prin pace, emoţia Crăciunului prin dragoste! Sărbători fericite, dragele mele! Ne lipsiţi foarte tare. Maria Moinescu, care nu va uita orice ar fi, si va caută mereu aici!

    • Bucuria pe care o împărtășim în familie nu poate fi egalată cu nimic.De aceea Crăciunul e oriunde sunt cei dragi, si mai ales atunci când ei au grijă ca noi să ajungem acasă de sărbători cu zâmbetul pe buze. De mai multi ani familia mea cea mare in tara romaneasca sunteti dvs, dragii nostri simpatizanti ai acestui site. Familia mea cea mica, si ma refer doar la numarul membrilor ei, si nu importanta aceasteia in viata mea, mi-a facut o frumoasa si emotionanta surpriza. Cu aceasta ocazie multumesc din toata inima si sufletul meu micutei domnisoare, Alexandru Stefania, puiuta mea cea mica si ff talentata, cu sufletul de aur, precum mama ei, Florentina Isofache, pentru invitatia facuta mie chiar cu gurita ei, aceea de a petrece Craciunul din anul acesta, 2016, in familia ei.
      Dragii si iubitii nostri simpatizanti, tin din toata inima atat eu cat si inginera acestui Site, Florentina Isofache sa va uram sa aveti un Craciun fericit si nins cu fulgi de nea, sa va fie sufletul insorit precum al Mariei la nasterea fiului ei si Mantuitorul nostru, Isus.
      Va uram sa aveti parte sa intalniti numai oameni buni, la fel cum am avut noi norocul sa va intalnim pe dvs in aceasta casuta a noastra de care v-ati indragostit imediat ce portile ei v-au fost larg deschise. Chiar daca din anumite motive nu v-am mai scris nimic, nu v-am uitat nicio clipa si ne gandim cu mare drag la dumneavoastra.Haideti sa ne bucurăm împreună de Magia Crăciunului, sperand ca pe viitor sa va putem imbratisa cu adevarat la piepturile noastre! Doamne ajuta sa fie asa cum ne dorim cu totii!

Lasă un răspuns

